afspraak-maken
Plan een afspraak
TopBrewer samenwerking Microsoft

Microsoft Amsterdam Schipholrijk

“Het TopBrewer concept past perfect in de gedachte van Microsoft. Innovatief en met een unieke user interface de eye catcher. Met TopBrewer heeft Microsoft een hoogwaardige relatie opgebouwd. Niet alleen in het voortraject, waarbij de adviezen en de keuze omtrent de juiste koffiebeleving van groot belang zijn geweest, maar ook bij de user experience en relatie na installatie. Dit is het partnership waar wij naar op zoek zijn”, aldus Wilma van der Putten, Facilities Manager Benelux Microsoft.

Microsoft staat voor innovatie, waar men tien jaar geleden startte in het pand met het ‘nieuwe werken’ heeft er inmiddels een enorme verschuiving plaatsgevonden naar het ‘nieuwe samenwerken’. In het futuristische pand is geen werkruimte hetzelfde, de ruimtes zijn gecombineerd met werktuinen waarin een huiselijke setting is gecreëerd en waarin TopBrewer een elegante rol speel.
Gekozen is om in plaats van een omvangrijke table top koffiemachine te kiezen voor TopBrewer; het unieke en minimalistisch koffieconcept. Met haar elegante kraan als uitgiftepunt past dit concept perfect in the future office design van Microsoft.

De vierkante meters voor het personeel zijn beduidend minder, en is hierbij het nieuwe samenwerken van kracht, met dat doel dat de publieke ruimte voor klanten vele malen groter is. In deze gedacht past uitstekend een software gedreven koffieconcept van TopBrewer. Innovatief, en ook letterlijk het centrale middelpunt waar men elkaar treft voor een kop koffie op het werk, gesprekken en waar nieuwe ideeën ontstaan.

Microsoft heeft met haar eigenzinnig en inspirerende ruimtes, verdeeld over vijf verdiepingen met een heus experience center als entree, een unieke kantoorsetting ontwikkeld voor hun 500 medewerkers waarbij het nieuwe samenwerken tot aan het hoogste niveau wordt gestimuleerd en bevordert.
TopBrewer is met haar zeven machines op iedere verdieping goed vertegenwoordigt. De aansturing via de app en het personaliseren van de koffievoorkeur brengt een hoog kwaliteits- en belevingsgevoel bij haar medewerkers en gasten. TopBrewer is de de ontmoetingsplek bij de ‘Social Hub’, ‘Collaboration Rooms’, ‘Experience Lab’ en de ‘Entree’ binnen Microsoft.

TopBrewer draagt bij aan de kerndoelen van Microsoft; Innovatie, Accessibility & Sustainability. Voor het creeren van meer toegankelijkheid ontwierp TopBrewer op iedere verdieping bij iedere TopBrewer setting een eigen unieke QR code voor het direct benaderen van de TopBrewer App. Zo kan iedereen zijn of haar eigen koffie personaliseren via de koffie-app.

TopBrewer creating Accessibility @Microsoft AMS

“In de ochtend check ik altijd de status van de machines in de Cloud. Hiermee kunnen wij proactief inspelen op eventueel onderhoud. En de automaten niet out-of-order hoeven te staan. Daarnaast plannen wij de operator in rondom de piekmomenten heen. Zodat de beleving altijd heel goed is bij de collega’s en natuurlijk ook bij de klanten.”
Raundi Boekholt | Facility Coordinator, Microsoft Schiphol & Delft- The Netherlands


TopBrewer CoffeeCloud General

Hanneke ten Buuren, managing director TopBrewer Nederland: “Het TopBrewer concept leent zich perfect voor klanten zoals Microsoft. Het is mooi om te zien dat de klassieke koffiecorner tegenwoordig meer en meer als een ontmoetingsplek wordt ingericht. De TopBrewer is een elegante oplossing voor Corporate Workplaces als Microsoft. Met de TopBrewer App kan iedere medewerker met de customization tool zijn eigen barista zijn! Op deze Microsoft & TopBrewer setting ben ik bijzonder trots”.

 

“Met dank aan de nauwe samenwerking met CBRE en het door D/dock ingetekende TopBrewer concept kunnen we spreken van een TopBrewer installatie waar wij bijzonder trots op zijn. De samenwerking met Sodexo Facilities en Hutten Catering voor de dagelijkse operating verloopt dan ook bijzonder goed en met de koppeling van CoffeeCloud in de nabije toekomst worden er achter de schermen nog meer insights realtime gedeeld om de user experience nog verder te optimaliseren. De uitrol naar het nieuwe Microsoft Brussel HQ en tech center in Delft zijn dan ook een feit. Komende periode zal TopBrewer ook hen voorzien van een coffee experience they will never forget!” Charlotte Cornelissen, TopBrewer Nederland.

TopBrewer wenst je veel gezondheid

×

Dit is een onwerkelijke periode waarin veel van onze klanten, partners en leveranciers een aangepaste werkwijze hanteren. Voor ons team geldt dat we, uiteraard in acht neming van de gestelde maatregelen van de Rijksoverheid, werken en doen wat we kunnen. Namens het TopBrewer Team wensen we jullie het allerbeste en bovenal gezondheid. Mis je het kopje koffie ☕ op kantoor, dan sturen we je graag een zak TopBrewer koffiebonen toe. Bestellen? Stuur dan een mailtje aan info@topbrewer.nl

Orders via info@topbrewer.nl
Sales- en marketing verzoeken: info@topbrewer.nl of via 035 2018870
Serviceverzoek of een storingsmelding via 0515 572561 (optie 2)