Skip to main content

Veelgestelde vragen

Hoe download ik de app op mijn apparaat?
Je kunt de TopBrewer app downloaden via de App-store of de GooglePlay store. Zoek op de term ‘TopBrewer’ of scan de relevante QR-code op het iPadscherm.

Is de TopBrewer app gratis te gebruiken?
Ja, de TopBrewer app is volledig gratis. In de app zelf zijn er ook geen aankopen vereist.

Hoeveel mensen kunnen tegelijk verbonden zijn met de TopBrewer app?
Hier zit geen limiet aan. Er wordt een wachtrij gemaakt op volgorde van het bestellen.

Waarom heb ik met mijn Android apparaat moeite om te verbinden met de TopBrewer app?
De TopBrewer app is wel beschikbaar voor Android apparaten, maar het kan zo zijn dat dit soort apparaten een kleine vertraging in de verbinding ervaren in vergelijking met Apple apparaten. Momenteel proberen we de Android ervaring te verbeteren, zodat deze ook naadloos werkt.

Kan ik gebruik maken van SumUp als ik met mijn apparaat verbonden ben met de TopBrewer?
SumUp is het betalingssysteem, waarmee je contactloos kunt betalen. Dit is een functie binnen de TopBrewer app. Op locaties waar Sumup is ingeschakeld, is de TopBrewerVoice functionaliteit uitgeschakeld. Je kunt Sum Up via de Ipad gebruiken, maar ook vanaf je eigen telefoon.

Hoe installeer ik TopBrewerVoice op mijn Apple apparaat?
Om Siri in te schakelen zal jouw iPhone minimaal moeten beschikken over iOS 13. Alle iPhones daterend van 4 generaties terug (terug naar iPhone 7) kunnen Siri-snelkoppelingen uitvoeren. Wanneer je in het app-aanpassingsscherm bent, klik je op de knop ‘Toevoegen aan Siri’ en maak je een spraakopdracht.

Waarom moet ik een favoriete machine instellen om TopBrewerVoice te mogen gebruiken?
Om stembesturing in te schakelen, moet je een favoriete machine kiezen, d.w.z. de machine die je het meest gebruikt. Dit komt omdat Siri moet identificeren welke machine je gebruikt.

Kan ik TopBrewerVoice-besturing gebruiken met mijn Android apparaat?
TopBrewerVoice wordt momenteel niet ondersteund met Android apparaten, omdat het wordt aangedreven door Siri. We werken eraan om in de toekomst stembesturing beschikbaar te maken voor Android apparaten.

Kunnen collega’s hun eigen persoonlijke koffie instellen en via de app bestellen?
De TopBrewer koffiemachine is zo ontworpen dat gebruikers hun eigen persoonlijke koffievoorkeuren kunnen instellen via hun eigen TopBrewer App. Selecteer de gewenste variant. Voeg bijvoorbeeld een dubbele espresso toe aan jouw cappuccino of een extra scheutje verse melk aan jouw espresso macchiato. Sla dit recept op als jouw favoriet, druk op het hartje en geef het jouw eigen naam en drink jouw favoriete koffie waar je ook bent en waar een TopBrewer is geplaatst. De TopBrewer App maakt verbinding via Bluetooth. Een fijne bijkomstigheid is dat je de iPad bij de TopBrewer niet hoeft te gebruiken en zo bijdraagt aan het verminderen van het gebruik van de gedeelde surface.

Wat is de duurzame visie van TopBrewer?
Het maken van goede koffie is een serieuze zaak. Een klein foutje in het zeer lange proces kan zorgen voor onherstelbare schade. Om die reden is TopBrewers Amokka nauw betrokken bij het gehele bean-to-cup proces. TopBrewer doet dit middels het Impact Trade principe, waarmee we waken voor het behoud van duurzame teelt en processen. Het stelt ons in staat om de nauwe samenwerking met onze boeren aan te gaan, waardoor we kunnen stellen dat we van koffieboon tot kop koffie betrokken zijn bij het proces.

Ik heb een storing aan mijn TopBrewer, wat moet ik doen?
Bel met onze servicedienst via 035-2055049 en zij helpen je (remote) verder.

Ik wil een bestelling plaatsen, waar kan ik dit doen?
Stuur een mailtje aan: info@topbrewer.nl

Als je aanvullende ondersteuning nodig hebt, stuur dan vooral een e-mail naar ons via info@topbrewer.nl en we helpen je graag verder.