Service
Bij TopBrewer bieden we een totaalconcept. Dus niet alleen een unieke machine en super duurzame koffie maar ook minstens zo belangrijk.. professionele en persoonlijke service. Ons service team bezoekt klanten pro-actief maar biedt ook unieke remote-service. Door ons eigen real-time datamanagementsysteem, CoffeeCloud, kunnen wij in veel gevallen al veel bereiken op afstand en is de operator hiermee zo snel mogelijk geholpen. We kunnen zelfs recepten aanpassen zonder daarvoor een bezoek te hoeven brengen aan de machine zelf!
TopBrewer service team
Het TopBrewer service team bestaat uit service engineers en barista’s. Al onze service engineers zijn in het bezit van een SCA Intermediate Barista diploma en hebben een uitgebreide training gevolgd bij onze fabrikant, Scanomat, in Denemarken.
Met dit diploma weten de service engineers volgens de parameters van de SCA te werken en voorzien zij de klant van een perfect afgestelde TopBrewer en daarmee constante kwaliteit.
Remote service
Naast dat onze engineers klanten pro-actief bezoekt maken zij tevens gebruik van TopBrewers CoffeeCloud, het real-time datamanagement systeem dat niet alleen inzichten geeft bij storingen en serviceverzoeken maar ook de mogelijkheid biedt om aanpassingen aan instellingen en receptuur te doen zonder op locatie aanwezig te hoeven zijn.
Daarnaast kan er snel geacteerd worden waardoor de klant zo snel mogelijk weer kan genieten van de koffie.
Servicecontract
Met ons servicecontract ben je verzekerd van de juiste service wanneer dat nodig is. We garanderen een response tijd van 8 werk-uren na het melden van een serviceverzoek of storing. Het servicecontract bevat een jaarlijkse onderhoudsbeurt, waarbij ook de BRITA® waterfilters vervangen worden op basis van consumptievolume. Maar ook voor het afstellen op servies, het instellen van onze ‘perfect serve’ of andere verzoeken verlenen wij service zonder aanvullende kosten. Lees meer in onze Algemene Voorwaarden.
* Remote service is onderdeel van het servicecontract
TopBrewers totaalconcept | Een unieke touchfree koffiebeleving voor iedere werkomgeving
Eenvoudige reiniging
De TopBrewer start zichzelf bij het eerste gebruik binnen 30 seconden volledig op. Daarnaast is de dagelijkse reiniging in enkele minuten voltooid. Zo kun je bij de start van je werkdag super snel genieten van jouw favoriete koffie!
Download hieronder onze dagelijkse reinigingshandleiding.
TopBrewer Architect Pack
Naast onze focus op de ultieme beleving gaan wij ook wat betreft de installatie voor premium kwaliteit. Ons projectteam en onze service engineers zijn professioneel opgeleid bij onze fabrikant in Denemarken. Zij schakelen vaak direct met de architect of projectleider ter voorbereiding op de installatie. Onze Architect Pack bestaat uit uitgebreide specificaties, 3D- en CAD-tekeningen die de architect van de nodige informatie voorzien. Onder begeleiding van ons projectteam.
Met ons totaalconcept denken wij met je mee, van tekentafel tot installatie!