TopBrewer heeft haar dienstverlening onlangs uitgebreid met een eigen Servicedienst. Hiermee kan TopBrewer haar klanten nog beter bedienen. Voorheen werd dit uitbesteed aan een 3e partij, Brandsma Koffie. Eind februari zijn wij een zoektocht gestart naar een service engineer. Iemand die ons helpt bij het verleggen van de grenzen en het opschudden van de toekomst van de premium koffie experience. Inmiddels hebben we de juiste persoon gevonden die ons TopBrewer Team komt versterken.
Welkom, Pim van der Plank!
Pim van der Plank is op maandag 7 maart gestart bij TopBrewer B.V. als Service Engineer. Pim is 32 jaar, woont in Cothen en vader van 2 kinderen. Hij is al jaren werkzaam in de koffiewereld. Bij Gio Coffee heeft hij al de nodige ervaring opgedaan en na een korte inwerktijd zal Pim ‘de kar gaan trekken’ bij onze Servicedienst.
Het TopBrewer Service team bestaat uit de TopBrewer Engineers en Barista’s. Het TopBrewer team bezoekt haar klant met grote regelmaat. Pim zal als Service Engineer het eerste aanspreekpunt bij TopBrewer zijn als het gaat om installaties, storingen en andere technische zaken. Door de inzet van ons Service team garanderen we het behoud van TopBrewer machines en onderdelen en kunnen we een continue perfecte smaakbeleving bieden.
Inmiddels is Pim druk bezig om diverse locaties te bezoeken en kennis te maken met onze klanten. Mocht je Pim nog niet gezien hebben, dan volgt er vast snel een kennismaking!
Wil jij ook een unieke koffiebeleving creëren met TopBrewer bij jou op kantoor? Lees dan hier verder.