5 tips & adviezen
Een aantal tips voor onze klanten om bij tijdelijke uitschakeling van 1 of meerdere TopBrewer koffiemachines de machine schoon en beschermd te houden zodat bij inschakeling van de koffiemachines de koffie weer goed doorloopt.
1. Reiniging
2. CoffeeCloud
3. TopBrewer App
4. Telefonisch support
5. Uitschakeling TopBrewer machine
1. Dagelijkse reiniging
Is het kantoor nog geopend en wordt er een kopje koffie gedronken? Het is van belang om de TopBrewer dan iedere dag volgens het reinigingsprogramma te reinigen.
Is het kantoor gesloten dan raden we je aan om in ieder geval 1x per week een aantal waterconsumpties te laten doorstromen. Ook adviseren wij om 1x per week de reiniging, inclusief melkslang reiniging te doen.
Volg deze adviezen en de stappen uit het reinigingsprogramma en voorkom later uitval of onderbrekingen van de koffiemachine door eventuele storingen.
2. CoffeeCloud
Meld je aan voor CoffeeCloud, mocht je dat nog niet hebben gedaan. Maak gebruik van de gratis database en bekijk dagelijks, en realtime, de status van de TopBrewer koffiemachines. Als nodig, en indien gewenst kunnen wij hierdoor ook vanaf afstand ondersteuning bieden bij serviceverzoeken en storingen.
3. TopBrewer App
Download de (gratis) TopBrewer App op jouw eigen telefoon, hiermee voorkom je dat je niet met zijn allen hetzelfde iPad-scherm aanraakt. De TopBrewer-app voor smartphones (iOS en Android) is een unieke manier voor gebruikers hun favoriete koffiedrankje te personaliseren. De App maakt verbinding met TopBrewer via Bluetooth. Be your own barista!
4. Telefonisch technisch support
Ons serviceteam staat dagelijks paraat om telefonisch technische ondersteuning te bieden. Doordat we via de CoffeeCloud mee kunnen kijken, wordt het vergemakkelijkt om service vanaf afstand te verlenen.
5. Uitschakeling TopBrewer koffiemachines
Is de wens om de koffiemachines volledig uit te schakelen, reinig de koffiemachine dan een keer volledig. Leeg de bonencanisters en de residubak. Schakel de TopBrewer uit. Sluit je de machine en de koelkast volledig af door ook de stekkers uit het stopcontact te halen, dan is het wijsheid om het deurtje van het koelsysteem open te zetten.
Het TopBrewer team zorgt voor:
– Technische ondersteuning vanaf afstand. Indien nodig bezoeken wij de klant conform de maatregelen die zijn getroffen door de overheid. De TopBrewer barista-service stellen wij bij voorkeur uit tot een nader moment.
– Minder frequente bezoeken aan onze klanten; de niet-essentiĆ«le bezoeken aan onze klanten stellen wij vanuit veiligheid voor onze en jullie gezondheid uit.
– Telefonische ondersteuning. Hierbij stimuleren wij het gebruik van CoffeeCloud (WiFi vereist), zodat we adequaat, snel en eenvoudig technische ondersteuning op afstand kunnen aanbieden.
– CoffeeCloud. Het gratis platform dat beschikbaar is voor alle TopBrewer klanten. Het biedt realtime inzichten, geeft storings- en operationele meldingen via jouw eigen e-mailadres.
Aanmelden voor CoffeeCloud
Dit is eenvoudig, stuur een mail aan info@topbrewer.nl. Je ontvangt van ons een persoonlijke login waarmee je dagelijks, realtime en vanuit huis, kantoor en waar dan ook, inzicht kunt verkrijgen in het verbruik van de TopBrewers.
Het TopBrewer team staat voor je klaar!
Voor technische vragen, bel je met ons serviceteam Brandsma B.V. via 0515 572561 (optie 2)
Voor algemene vragen, en marketing en sales verzoeken bel je met 035 201 8870
Ons TopBrewer Service Team staat ook klaar om op afstand training en begeleiding te geven voor dagelijks operating en reiniging. Dit is een gratis service en iedereen die een opfriscursus nodig heeft, kan deze aanvragen via e-mail info@topbrewer.nl