Touchless Coffee & operating. Als facilitair partner biedt TopBrewer haar klanten het eigen CoffeeCloud* dashboard aan. Het realtime datamanagement systeem dat dagelijks inzichten geeft in het gebruik en verbruik van de machines.
Remote Access
Voor iedere facilitair team is het datamanagement systeem eenvoudig te monitoren; vanaf afstand. CoffeeCloud geeft inzichten in het gehele koffiehuis, voor alle TopBrewer machines in het hele pand en zelfs op verschillende locaties. Hiermee ontzorgen we de operator. Creëer zelf gerichte operationele bezoeken aan de koffiemachine door middel van het instellen van push notificaties. Hiermee voorkom je onnodige aanrakingen; denk aan een melding voor het bijvullen van de koffiebonen, een melding voor het reinigen van de koffiemachine, of een melding voor het legen van de residubak. Ontvang de gewenste push notificaties ‘en moment’ per mail of op je telefoon. CoffeeCloud biedt een efficiëntieslag voor het hele facility team. Het is effectief en kostenbesparend.
Service, vanaf afstand
Een fijne bijkomstigheid is dat het TopBrewer serviceteam vanaf afstand mee kan kijken in CoffeeCloud en gericht service-oplossingen kan bieden. Vanaf afstand, of op locatie met een gerichte oplossing. Zo voorkomen we onnodige service bezoeken op locatie en kunnen we proactief acteren voor een ultieme user experience.
Lees meer over CoffeeCloud op onze website.
Wil je je als facilitair manager of operator aanmelden voor CoffeeCloud, stuur dan een mail aan info@topbrewer.nl
*alleen beschikbaar voor TopBrewer klanten op iOS.